torsdag 15 september 2011

All in!

Talade med min äldsta dotter häromdagen... det gick ovanligt smidigt... väntar nog fortfarande på reaktion... hon flinade mest å ryckte på axlarna å så att sånt där är ju ok numera...
Skönt!
Oväntat men skönt!
Jag vet nu att de flesta vet... jag har pratat med många och några har fått informationen från andra källor och det känns ok. Om jag nu mot all förmodan har missat någon så... ber jag om ursäkt!
Jag orkar bara inte ha detta samtal med varenda kotte... och varför är det så himla viktigt?
Inte behöver man som straight knata runt å medela alla att jo, jag faller innanför de vanliga ramarna å tänder på det motsatta könet! Jajjemän, nu vet ni!!!
Men om det är omvänt så ska det bara vara så att man kommer ut med buller å bång!
Jag orkar inte med det nu... det enda jag kan säga är att jag är nöjd å tillfreds och jag vet och känner med varenda fiber i min kropp att detta är rätt!
Jag bryr mig faktiskt inte om vad andra tycker längre... om någon har problem med det, ja då är det deras problem! Punkt slut!

Tänker nu länka min blogg till facebook... om jag lyckas lista ut hur... så jag gör det lätt för mig, haha...
Om du tillhör en av dem jag personligen inte talat med så... nu vet du ändå :D
Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar