onsdag 21 augusti 2013

Fashion Pack 2013

I början på sommaren gick jag och Busmusen på årets upplaga av Fashion Pack på Strömpis.
Förra året var jag rätt kritisk och undrade vad som hade hänt... och fick en upprörd kommentar som sa att Fashion Pack var kult (vilket jag ju kan hålla med om men jag anser ändå att de ska hålla en viss standard och att de ska sträva efter att alltid göra en fantastisk show)...
I år var de fantastiska!
De hade lite nya tillskott i gruppen (fråga mig inte vilka för jag ahr faktiskt inte koll på det) och det var makalöst bra från början till slut!
Det var humor, glädje och dans :)
De hade bl.a ett potpurri av filmscener, helt fantastiskt.
Jag tycker lätt att de, i år, håller samma klass (eller snäppet högre, faktiskt) som After Dark och Diamond Dogs!
Lätt att jag hade velat se Fashion Pack på Stockholm Pride!
Jag hoppas att massvis av Örebroare lyfte på baken och tog sig till Strömpis i sommras och kollade in denna superba show!

Vi gick dit igen, några veckor senare med barnen/ungdomarna som var fashinerade och lite chockerade och väldigt fnissiga (speciellt efter brandmans nummret *ler*).
Att sedan lilltjejen fick gå in bakom scenen efter showen var pricken över i:et... hon var helt lyrisk och pratade om det i flera dagar :)

Att det sedan oxå visade sig att jag känner några av dem som lånat ut sina röster till showen gjorde ju det hela ännu lite bättre ;)
Så Tack till Fashion Pack för årets superba show!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar