måndag 18 juli 2011

Kram till Er!

Jag känner mig väldigt förundrad över hur många otroligt fina personer jag mött via nätet de senaste månaderna.
Över det fina stödet jag fått från helt okända personer. Stöd och puschning.
Det har gett mig så mycket.
Bygger upp min självkänsla och min ork att fortsätta.
Att få ta del av andra personers öden och livserfarenheter berikar mitt liv.
Det finns så många som levt i konstant motvind. Stångat sig blodiga. Som fortfarande står upp, rangligt men ståendes!
Nu kan jag ge samma stöd tillbaka, stöd och puschning.
Dela med mig av mitt och finna mening med det som varit tufft.
Ensamma har vi varit fantastiska
Men tillsammans är vi starka!
Starka nog att lyfta på huvudet och sakta känna oss modiga och stolta.
Så... kram till Er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar