torsdag 21 juli 2011

Puppet Master- release me!

Egentligen borde jag inte sitta och blogga just nu... när sinnet är svart...
Tyngt av sorg och ilska men framförallt maktlöshet.
Jag känner mig som en marionettdocka... utan kontroll.
Trådarna styrs av andra.
Utanför min kontroll...
Den som känner mig vet att just kontroll eller iaf bristen av kontroll är min akilleshäl.
Jag försöker, i vardagen, att släppa lite på detta kontroll behov då det förmodligen kan behövas ibland.
Men just nu, i just detta fall är det inte läge att inte ha kontroll...
Det finns inget jag kan göra, precis just nu.
Svårt för en sådan Mr FixIt som mig!
Klipp av trådarna, släpp kontrollen av mig och mitt liv... jag vill vara ifred...
Jag kan själv... jag fixar... lägg dig inte i... Puppet Master!

1 kommentar:

  1. Skickar lite styrka!! Å jag hoppas att allt blir till det ljusa igen snart =)
    Massa kramar// Lollo

    SvaraRadera