måndag 18 mars 2013

80-tals fest!

För två veckor sedan hade vi fest med 80-tals tema här hemma!
Vi var på Myrorna innan och köpte lite accessoarer och klädesplagg.
Maskerad är så fantastiskt roligt!
Jag Älskart!
Hela grejjen att planera och fixa till att göra ordning sig med outfits och allt!
Underbart!
Jag vete 17 hur många som kom (och gick) under kvällen men det var fantastiskt härligt och de flesta hade tagit vår tema önskan på fullaste allvar!
BusMusen hade Boy George som inspiration och hon lyckades totalt med det!
Sååååå bra!

Orginalet: Boy George
Me and my "Boy" (George)
Orginalet: Cindi Lauper

Jag tycker vi var riktigt 80-tals heta...

2013 mixades in i 1980... Hej iPhone och Quizkampen





Sorry för alla bilder på moi... hade gärna lagt ut bilder på alla snyggingar som var på festen men jag vill inte peka ut dem och de måste få välja själva om de vill vara med i min blogg!

Iaf... min inspiration var från början Madonna... men insåg att jag nog närmast var lik Cindi Lauper... Å varför inte?
Hade lite problem med att finna korsetter och Boy Toy bälte så det blev en mix av allt möjligt, gammalt som nytt!
Den gigantiska rosetten på huvudet var som pricken över i... den gjorde det komplett!
Det var sjukt roligt iaf :D
Å vem kunde tro att Boy George och Cindi Lauper skulle bli så sjukt snygga ihop?
Inte många!

Vi dansade till sköna 80-tals beats, åt popcorn och salta pinnar och headbenagde till skön 80-tals rock!

Tack alla härliga som kom på festen och förgyllde vår kväll <3
Det här måste vi göra om snart igen!






/80-talsMusen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar