måndag 18 mars 2013

Vagina Ko(n)st och Musverkstad!

Alltså... ni som varit med i min blogg från början vet ju att jag och KonstnärsMusen gillar att tillverka musar... vi har gjort muttmuffins....

Muttmuffins dekorationer till Nyårsafton 2011/2012

Muttörhängen.... Hittade tyvärr ingen bild... men finaste Myran fick dem av oss i 25 års present 2012

Mutt tårta....

En annan 25 års present 2012



KonstnärsMusens födelsedagspresent till mig 2012  :)

Som nu ser och har sett genom åren i denna blogg så roar vi oss med lite muttskapelser ibland....
Jag vet oxå att KonstnärsMusen gjort större lermusar...
 Jag tror det skulle vara roligt att dra ihop alla våra "musar" och göra en utställning... med fika å allt ;)
Det vore kul!


Gissa om jag blev förvånad när jag såg detta:

Vaginakonst hyllar kvinnan!

Jag måste säga att de ser lite blåfrusna ut.... våra känns mycket mera aptitretande ;)

Om man gillar att virka eller eller pyssla med annan typ av syslöjds liknande aktivitet så kan man göra musar då med...
Mushy

Och nu har vi oxå funnit denna sida på facebook
SnippaSmycket

Men... jag vill ändå påstå att: VI VAR FÖRST *asg*

/KreationsMusen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar