söndag 9 juni 2013

Poly har fått en "häst" i stallet...

Vet inte om ni minns att jag skrev om min vän Polly för ett tag sedan, typ september/oktober 2012...
Kort uppdatering:
Pollys "förhållanden" är korta och intensiva men hon tappar snabbt intresset... eller rättare sagt, känner snabbt att gräset är grönare på andra sidan och börjar fundera på nästa tjej...
Hon har helt enkelt inte mött den rätta eller så kanske hon har flera rätta?
Vi pratade länge om detta... kanske hon är poly?
Hon sög på karamellen ett tag å ja... kanske det?
Hon ville inte vara i något fast förhållande...
(Ja, jag vet... är man poly så är man i ett fast förhållande med flera, öppet förhållande så är man i fast förhållande med en men har flera, är man player så ligger man runt osv...)
Hon kanske egentligen bara ville ha sig ett stall med många "hästar" i?
Friends with benefits...
Det har ju gått lite sådär... hon har dejtat runt men inte hittat rätt...
En tjej (eller flera) som bara vill ha kul och soft...
De flesta vill ha något fast och seriöst eller inget alls...
Men nu så har dagen kommit då hon träffat en tjej som vill samma sak som henne...
Ses å ha kul och ligga lite utan att det är seriöst eller ett förhållande...
Hennes första riktiga "häst" :)
Hon är grymt nöjd kan jag säga!

Och ja, hon vet om att jag skriver detta... skulle aldrig outa någon utan deras medgivande först :)

/SkvallerMusen


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar