lördag 19 mars 2016

Författarpyssel!

Ledig fredag betyder pysselfredag!
Jag har hämtat ut mins supersnygga visitkort. Jag har fixat säljblad för boken att lämna in till butiker med mitt visitkort och jag har pysslat ihop ett säljblad för eventuella framtida hemligheter med en hemlig partner :)



Jag har samlat ihop en massa research jag gjort till min ungdomsroman och jag har varit och köpt en liten laminator, fint papper osv...
Jag tänkte att det skulle vara praktiskt att kunna laminera vissa lappar, säljblad, prisskyltar osv inför framtiden så jag inte behöver göra nya varje gång jag åker iväg på event.

Sedan har jag suttit och letat hotell inför bokmässan... fyra nätter på Gothia Towers skulle landa på 11.000, jag vet inte, men de pengarna har inte jag i alla fall... så det blir att leta upp ett litet vandrarhem så nära som möjligt... Helt sjukt vilka priser det kan vara!
Gissningsvis är priserna en aning högre just denna vecka också...
Det skulle nästan vara billigare (men väldigt mycket jobbigare) att pendla fram och tillbaka varje dag istället...
Jaja, det ordnar sig nog.

/PysselMusen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar