tisdag 26 juni 2012

Annat läge!

Som ni säkert har märkt så skriver jag inte så ofta längre... Inte för att det inte finns saker att skriva om, för det gör det, utan mer pga att luften gått ur mig lite....
Sakta men säkert pyser den ut någonstans å jag har inte funnit hålet än så jag kan stoppa det!
Orken o lusten till att göra saker är borta...
Jag känner mig allmänt gnällig å tråkig å bara blääää hela tiden!
Utan någon ordentlig orsak!
Kanske lite trött på att kämpa i motvind?
Jag gör det ju fortfarande... Kämpar men inte med samma glöd o hjärta som förut.
Mer bara på rutin.
Det har ju hållit på så många år nu!
Jag känner mig begränsad... Tråkig å inser oxå att det smittar av sig i mitt privata jag.
Jag har semester men gör ingenting...
Jag har ingen lust att göra något...
Ingen lust att träna, läsa, skriva, rita, fixa eller något...
Knappt lust att umgås....
Förr använde jag bloggen som mitt vattenhål i dessa situationer men.... Jag känner att jag inte kan göra det längre.
Nu vet ju alla som läser vem som ligger bakom orden och det är roligt att folk gillar att gå in å läsa eller i vissa fall att gå in å snoka...
Men nu, precis nu så begränsar det mig å mitt vattenhål.
Funderar om jag ska lägga den på is...
Eller starta en ny, anonym.
Eller sluta helt!


Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar