onsdag 13 juni 2012

Heaven igen!

I helgen var det Heaven igen!
Och det bästa av allt var att det var tillbaka på favorit platsen!!!
På gamla Prisma... som numera heter Noice.

Busmusen var på HBTS kongress i Stockholm och jag var lite oväntat barnledig då min dotter följde med sin far till Helsingborg och inte skulle komma hem förens på söndagen.
Så jag drog ihop ett litet lagom stort gäng med mysiga o härliga brudar och hade mys kväll och förfest!
Vi hade så trevligt att vi nästan glömde bort att gå iväg... haha
Iaf så kom vi ut tillslut...
När vi kom fram så kollade vakten id på alla som skulle in och kollade noga på en lista emellan varje person...
Visst kan man glädjas åt det faktum att man får visa leg på ett ställe med 18 års gräns... men detta kändes en aningen skumt...
När vi kom in fanns det dessutom bäde vakter och två, tre poliser som stod och kollade alla ganska noga...
Funderade lite om det var något utalat hot gentemot Heaven just den kvällen?
Senare såg vi att poliser drog iväg med en medelålders kvinna som verkade mycket upprörd...
Nog för att det iblad kan vara en del flat slagsmål men vi hade iaf inte upptäckt något under denna kväll...
I övrigt var det faktiskt en toppen kväll även om det rent ekonomiskt sätt hade funnits bättre kvällar att parta på... men jag har minst lika roligt nykter som smårullig...
Blev dock bjuden på en 6:a tequila av finfina PartyPinglan.
Det var inte igår jag shottade tequila och den var faktiskt riktigt smarrig :D
Kvällen flöt förbi utan några direkta nämnvärda draman...
Musiken var för ovanlighetens skull strålande under de timmarna vi var där!
Och jag kan säga att det är GULD värt att bo mitt i stan när man partat loss i högklackat :D
Konstnärsmusen och jag knatade hemåt på natten och stannade (liksom alla små ungar) till vid Mc Donalds köpte cola och pommes och gick hem och frossade lite... (varför i hela helvete har inga godisbutiker öppet mitt i natten??? Eller varför säljer inte MC något godis... jag är mer sugen på det än pommes....)
Maten var fortfarande varm när vi kom hem!
Göttigt!

Söndagen spenderade jag och Konstnärsmusen med att analysera kvällen samt kolla L-Word och analysera olika väldigt typiska Lezzie grejjer... eom ex som blir vänner, Shane som är het som fan, LSD (inte drogen...), å annat knepigt...
Härlig helg helt enkelt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar