fredag 24 augusti 2012

= Lesbisk = Kärlek = Drama =

Huuuj vad det går undan ibland...
Under denna sommaren har några vänner funnit någon och några har lika snabbt blivit av med någon...
Mina singel vänner finns inom detta spann... "Jag vill ta det lugnt till Det blir super seriöst på sekunden".
På något sätt är det lite så att motsattserna attraherar...
De som vill ta det lugnt, inte känna sig kvävda och bara ha roligt ett tag möter alltid någon "på andra sidan" som tar det super seriöst och säger "Jag Älskar Dig" efter en kvart (nästan iaf) och viseversa...

(oj... det sitter en kille här på jobbet i ett kontor på andra sidan mitt... han tror nog han är ensam i lokalen pga att det är rast tid nu... så han sjunger en knepig sång... ganske högt *fnissar*)

Sedan har jag vänner som vill träffa någon och vill ha det seriöst och som alltid möter någon och den andra bromsar... "är inte redo" och vänder sig sedan och blir lite intresserad av någon annan...

Är det så att vi attraheras av motsattsen, eller av den vi inte kan få... det ouppnåeliga...
Vad beror det på?
Är man kanske inte alls redo för något seriöst och utifrån det "väljer" någon man inte kan få?
Och vad är det som gör att vissa tjejer bara efter några få dejter börjar tro sig ha någon slags ägande rätt på den andra och messar 30 ggr inom en timme, säger Jag Älskar Dig och undrar varför man känner sig kvävd och varför man inte svarar?
Finns det inte så många där... mittemellan... ?

Kanske mittemellan känns för tråkigt.. för lagom, för vanligt, för mellanmjölk?

Vad tror Ni?

Jag menar inte att känslorna ska kännas mittemellan...
Känslorna ska givetvis vara passionerade och underbara!!!
Jag är så glad och lycklig över att jag fann Busmusen!
Jag har inget behov av att kontrollera henne!
Och hon har inget behov av att kontrollera mig!
Vi litar på varandra och allt känns lugnt och kärleksfullt, mysigt och tryggt, passionerat och underbart.

Jag Älskar Vårt Liv!
Och Jag Älskar Busmusen <3

/Mellanmjölks Musen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar