fredag 24 augusti 2012

Tröjtryck

Jag börjar med vårt tröjtryck...
Nästa vecka är det Örebro Pride!!!
Vi ska ju självklart vara med i Paraden... på ett flak som har peruk tema!
Jag och B-M tyckte att vi borde skoja till det lite...
Under Paraden i Stockholm så jobbade jag som Parad vakt, ensam på en bro med en vägkorsning samt att vägen smalnade av något... jag hade med andra ord fullt upp och kollade kanske inte så mycket på själva Paraden som jag hade velat...
Så nu ska jag iaf vara med själv :)
Och små busa lite...
Jag har defenetivt inte samma behov som vissa att springa naken i Paraden (det är ju nästan september och det är kallt... men jag hade å andra sidan inte gjort det för en miljon mitt i sommaren heller...)
Men en peruk och en rolig t-shirt, ja det kan jag bjuda på :)

Jag och B-M satte oss och filurade lite på ett tryck och vad det skulle stå... lite Lizzy the Lezzie stilen men på svenska!
Vi valde tillslut ordet "Muttmumsare"

Så här blev det slutgiltliga resultatet...
Inte hade vi en aning om att Mutt är det engelska ordet för byracka... (alltså lite komiskt sätt... Byrackans mamma är... jaja)
Och JA det är särskrivet med mening ;)

Så om någon är sugen på att få detta tryck på sin tröja får ni hojta till...
Vi är iaf 3-5 personer som kommer ha dessa på Paraden i Örebro :)

/Muttmumsar Musen ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar