fredag 24 augusti 2012

Påminnelse...

Igår pratade jag med Konstnärsmusen aka B-M i telefonen och fick en liten tillsägelse/unrande förfrågan om jag har lagt ned bloggen...
Oj... dåligt samvete!
Självklart har jag inte lagt ned skrivandet, bara tagit långa sporadiska pauser!
Det är helt enkelt så att det händer så mycket... och jag ger mig sällan tid att sitta ned och skriva några rader längre.
När jag väl har ledig tid så drunknar jag för närvarande i tv serien "Games of Throne"
Caramba Mozzarella säger jag bara... vilken bra serie!
Jag ska skärpa till mig med skrivandet!
Jag har ju egentligen massor att skriva om.
Som exvis Pride veckan!
Tröjtryck, kärleks draman, kommande Örebro Pride med Parad och Rfsl fest och Heaven fest...
Och så lilla Noodle Pete... ja, för er som inte vet det så är det namnet på SkallePär i Ronja Rövardotter... fast på engelska...
Varför ska jag skriva om honom, funderar ni kanske?
ja... en sak i taget... det kommer ;)

Rent logiskt sätt borde jag börja att skriva om Stockholm Pride men vem fasen sa att jag är logisk?
Så jag börjar med något annat!

/Unlogical musen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar