tisdag 26 februari 2013

Lite borta! Lite annat!

Ok... jag vet att jag skriver lite här nu men det beror delvis på att jag pysslar med så mycket annat!
Jag håller på att ViktVäkta igen efter 10 år och har startat en renodlad gå ned i vikt blogg... totalt ointressant för andra att läsa egentligen men mest för min egen skull, för att ha koll.
Den är här (om någon av någon outgrundlig anledning är nyfiken på den)
http://nedivikt.blogspot.se/
Tanken är väl oxå att jag ska komma igång med träning oxå och skriva om det med...

I övrigt blåser det nya friska vindar i mitt liv som jag hoppas medför stor förändring och stora utmaningar... spännande!
Skriver inget om det än då jag inte vill jinxa det... men så fort saker å ting blir klart så kommer det skrivas om här!

I övrigt är det plötsligt Heaven igen... nu på fredag.
Det kan vara lite knapigt det där... de la upp datum som de sedan ställde in pga för lite gäster antar jag... då skrev dom oxå att de skulle hålla fest 4 ggr per år istället.
En på våren (Valborg tror jag), två under Örebro Pride och en till i höst/vinter.
Och nu plötsligt är det Schlagerfest på fredag!
Vi har inte bestämt oss än om vi ska gå eller inte!

Vi har dessutom ÄNTLIGEN fått info om den stora Pridefesten för alla volontärer från i sommras!
Den kommer vara i mars.
Jätteroligt men... alla bor inte i Stockholm så jag tycker att det är trist att de skickade infon så sent!
Det är mycket att fixa med som resa och boende och det kostar en del!
Så... lite minus för det sena utskicket men plus för att det iaf blir en fest!

I övrigt har jag en rolig 80-tals fest att se framemot i helgen... Svårt att hitta outfit men jag har köpt lite roliga detaljer och smycken...
Jag tänkte försöka migpå en tidig Madonna a la 80-tal :)
Behöver bara hitta en "fluff-fluff" kjol å något raffigt linné å trasiga leggings har jag nog!
Sedan fann jag en jätterosett och en jeansväst på Myrorna i söndags... KUUUUUL

Busmusen funderar på Boy George.... hahaha det kommer bli såååååå roligt!

/The Lost Mouse ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar