lördag 5 december 2015

#SuperVIPtävling

Jag har planerat att skicka in ett synopsis till Ann Ljungbergs #SuperVIPtävling och nu sitter jag här ungefär ett dygn innan deadline och sliter mitt hår...
Jag tänkte att jag hade ett bra synopsis men när jag skriver ihop det så någon annan ska förstå så känns det plötsligt lite lätt rörigt, haha.
Dessutom har jag inte riktigt tagit beslut om exakt hur berättelsen ska sluta, så jag har lite att fundera över under natten, inser jag.

Är du nyfiken på vad det är för tävling?

Ann Ljungbergs SuperVIPtävling

I priset ingår så otroligt mycket och det vore makalöst utvecklande, stimulerande och intressant att vinna.

EN lycklig romanförfattare kommer att vinna mitt superVIPpaket för 2016.
I det ingår:
– Skrivcoaching under ett helt år
– Deltagande i Skrivplus 2016 där webinarier, skrivövningar samt alla webbkurser
   och en responskurs ingår
– Deltagande på de utlandskurser som jag arrangerar själv under 2016
   (resa och boende tillkommer)
– Fritt inträde på Skrivmingel under 2016
– Deltagande på Författarkliniken 2016
– Författarprogrammet Scrivener
Värde: ca 80000:-
2:a – 5:e pris: Deltagande i Skrivkontakt under 2016. Du får webinarier varje månad,
skrivövningar i en sluten Facebookgrupp samt en valfri webbkurs.
Såhär gör du för att vinna!
Tävlingsinstruktioner:
  • Du kan delta med en roman i valfri genre. Välj en roman som du vill jobba med under 2016.
    (i denna tävling jobbar vi inte med novellsamlingar, dikter, fackböcker)
  • Dela tävlingen i sociala medier med hashtag #superVIPtävling
  • Skicka ditt synopsis till supervip@annljungberg.se senast 7 december.
    (Jag garanterar att inget sprids vidare)
  • Vinnaren utses den 23 december och vi startar coaching och kurser i januari 2016
Jag söker en vinnare som:
  • Vill satsa på att bli färdig med EN roman under 2016.
  • Har ett synopsis som känns så lovande och spännande att jag vill jobba med det
    under ett helt år :-)
  • Är villig att delta i intervjuer om superVIPpaketet vid 6 tillfällen under 2016.
    (intervjuerna läggs ut på nätet och vi pratar om vad coachingen innebär men du
    behöver inte berätta vad du skriver om. De kan vara i skrift eller tal.)
  • Kan delta i coachingsamtal ca 2 ggr/månad och skicka texter med en
    regelbundenhet som vi kommer överens om.
  • Deltar i kurser och webinarier i SkrivPlus-programmet.
  • Ger omdöme om alla tjänster och kurser i SuperVIPpaketet i slutet av 2016.
Så.... håll tummarna hårt och ge mig en spark i röven för jag måste fixa det här nu,
inom loppet av 36 timmar!

Tjohej!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar