tisdag 4 september 2012

Relationsrådet i Christer i P3

Något som gör att jag tycker att det känns helt ok att stå och jobba helt ensam hela dagarna är nog ändå radion...
Jag älskar att lyssna på P3.... från det jag studdsar in i köket tills jag kastar hatten å knatar hem.
Från PP3,  Musikguiden, Nyhetsguiden, Christer, Tankesmedjan och Humorhimlen...

Christer i P3 har ju ett underbart veckoutbud....
Det är Berättarstafett, Onödigt men Oh så intressant, Någon som vet? Moraltestet, Relationsrådet, Sanning eller Bullshit och Fredagsflörten.

I torsdags var det dags för relationsrådet i Christer i P3...
Och det handlade om Oralsex...
Kul att lyssna på även om jag blir lite chockad över hur öppna en del är när de ringer in till radion...
En av frågorna var vad som var "lättast"... att ha oralsex med en man eller en kvinna...
Lättast... eller menade dom helt enkelt vad folk föredrog mest?
De bad folk som hade erfarenhet av båda att ringa in och ge sin åsikt...
Det var samtal om allt från att det var lättare med män för att det bara var att dra ned dragkedjan i byxan och plocka fram till att tjejer med kjol måste vara det lättaste...
Problem med nacken, friktions problem, kväljningsproblem, svårt att komma på vad mer man ska göra... dofter osv...
Sedan kom diskussionen upp "om jag gör på dig ska/bör du göra på mig"  (någon slags rättvise räkning)och tydligen var det många män som inte ville/tyckte om att gå ned på sina flickvänner utan bara gjorde det för att flickvännen skulle göra det på dem.
Den bästa kommentaren då kom från en man som ringde in och sa: Allt man ger ska man ge för att man vill ge och för att man tycker om att ge till just den personen och inte för att man ska få något tillbaka, gäller allt i livet, presenter, positiv feedback,gåvor, oralsex, en fin middag, What ever.... (inte ett exakt citat men andemeningen av det).

Ett intressant program... som vanligt :)


/Relationsmusen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar