tisdag 4 september 2012

Seans!

Förra veckan åkte jag med min bästa vän till Västerås på tisdagskvällen och gick på seans.
I min hjärna betydde seans att man satt en grupp och en person finner dina döda släktingar...
Så jag åkte dit i ganska trygg förvissning om att jag satt "säkert".
Jag har inte speciellt många avlidna så jag tänkte bara att ja, jag kommer bara följa med och vara stöd till min vän och inte bli så personligt inblandad...
Jag kände mig inte alls nervös när vi åkte och jag hade inte tänkt speciellt mycket på hela grejen överhuvudtaget.
När vi klev in i lokalen började det sticka i mina händer... ni vet sådär som tusen nålar... eller som när benet har sovit och och börjar vakna och det sticker som fasen...
Jag började frysa och skaka och fick använda enorm viljestyrka för att varva ned... väldigt konstig kropps situation.
Vi fick välja ett tarot kort var... men det var inget val, mitt kort formligen lyste lite extra än de andra och var helt enkelt mitt...
Hon (ja det var en kvinna) gick runt till några stycken och jag försökte koppla av men jag såg att hon tittade till på mig några gånger.
Det handlade uppenbarligen inte alls bara om avlidna anhöriga utan hon hade även kontakt med våra hjälpare (som jag kallar dem).
Å så kom hon då tillslut fram till mig...
Jag kände mig lite delad... skulle jag låta henne läsa av mig eller skulle jag försöka "stänga av"?
Så jag hamnade nog någonstans i mitten... ville inte riktigt släppa in henne helt.
Om hon nu verkligen var "äkta" vara och kunde läsa av mig på riktigt, det skulle ju kännas lite scary...
Nu lyckades hon dock peta på vissa saker som i stort sätt ingen vet om mig... utom min sambo och min bästa vän. Sånt jag verkligen inte väljer att prata om då man inte vill att folk ska glo på en å tycka att man är helt förryckt!
Vissa saker i livet har jag helt enkelt valt bort en gång i tiden... de gör sig påminda ibland... men iaf...
Vissa saker har jag inte kunnat hålla mig undan utan väljer då och då att experimentera lite med med lite olika resultat.
En del saker som hon sa stämde inte alls... eller var å snavade på kanten... lite förvirrat...
(Jag tror dock att det delvis kan vara mitt eget fel eftersom jag kanske inte öppnade upp helt... utan försökte sluta mig lite hemligt)
Å vissa saker får jag bara vänta och se om de kommer ske eller ej... inom en speciell tidsram.
Jag tyckte kvällen i det stora hela var intressant.
Skulle lätt kunna göra det igen om det inte innebar så långa resor.
Och att det är en "väl meriterad" person med bra rykte.
Det var heller inte alls speciellt dyrt, vilket kändes bra.
Folk som sätter höga priser på sina seanser känns inte lika trovärdiga på något sätt...

Mitt tarot kort... ja det var ett kort som orsakade Wow...
Och som var en bekräftelse på det som redan sagt.

Två i mynt

Två i myntTvå i mynt står för Balansgång, det går upp och ner. Man har många bollar i luften och försöker balansera så att inte något i livet tar överhanden. Kortet kan också stå för munterhet och rekreation,nyheter och meddelanden, likväl som hinder och problem. Motsägande chanser eller uppgifter.


/Två i Mynt-Musen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar