måndag 15 oktober 2012

Intervju i Faktum.nu

Ikväll är det äntligen dags för del två av Gardells serie "Torka aldrig tårar utan handskar"....

Boken har tagit mig med storm och jag läser så fort jag har några minuter över här och där!
Den kommer verkligen i rätt tid och jag tycker att det är så viktigt att de har skrivits... känns långt fram till del 2 kommer ut och det känns som en helt annan tid, så helt otroligt långt bort från dagens samhälle och dagens situation. En viktig historia som måste komma fram!
Som inte får glömmas bort!

Hittade en intervju med Jonas Gardell i faktum.nu

Faktum - Jonas Gardell

Jag tänker inte kommentera... men längst ned på sidan (på länken) finns det länkar till olika bloggar och ni får läsa och bilda helt egen uppfattning...
Jag behöver tid för att smälta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar