torsdag 15 december 2011

Fenomenet Facebook....

Japp... nu är det gjort *ler*
Jag och Busmusen har ju hållit ihop/dejtat eller vad man nu säger i tre månader nu (för att vara helt korrekt så är det imorgon 14 veckor *pssst* inget jag visste bara sådär var tvungen att kolla i kalendern å räkna bakåt hahahaha).
Alla våra nära och kära har vetat om det länge men... det är tydligen inte "på riktigt" förens det står på facebook... jo... det är verkligen så!
I stortsett verkar det vara så, iaf när man hör folks kommentarer *asg*
Folk har helt enkelt rejäl koll på varandras statusrader och relations status.
Vi har båda fått kommentarer från vänner och familj som: Varför står det inte på facebook?
Så har jag blivit kallad för Busmusens "väninna" och hon har blivit kallad för min "kompis" (av andra, det är inget vi säger om varandra).
Hallå... vi har ju namn... funkar ju att använda dem... om man nu inte kan hitta ett passande ord.
Det har oxå varit viktigt för folk att veta vad vi är... är vi ihop/ett par, leker vi bara, knullkompisar, expriment osv osv...
Så när jag då äntligen kallade Busmusen för min flickvän blev det jubel även om jag i mitt hjärta kännt att det varit så väldigt tidigt. Det var bara stämpeln som saknades *ler*
... så nu har vi outat oss ordentligt, på facebook!
Och ojje vad många som lajkar det och vad många komentarer vi fått... folk har koll!
Så... bara så att ni vet: Allt som står på facebook är sant (....)!
NU ÄR DET PÅ RIKTIGT!!! *ler*

Så Kära Busmusen... I <3 U

By the Way... jag tog Busmusens "relations status oskuld på facebook" *asg*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar