onsdag 28 december 2011

Heaven - Breaking Dawn

I måndags, annandag jul, var det dags för Heaven igen!
Det har varit lite strul runt Heaven då dom råkade i bråk med RFSL här i Örebro och plötsligt så skulle Heaven göra ett avbrott på obestämd framtid... Hela diskussionen kändes en aning barnslig och ganska typisk Dramaqueen-aktig.
Men så ändrade dom sig tillslut och anordnade en "försmaks" fest inför nästa års Heaven!
Temat var Breaking Dawn... men inte såg jag några vampyrer inte... *muttrar*
Men för att förvirra lite så hoppar vi tillbaka lite i tiden... några timmar bara ;)
Förfesten blev hemma hos Busmusen och det blev en riktigt najs blandning på folk!
Det gillar jag verkligen!
Kaffebönan från Karlstad kom med en kompis och Konstnärsmusen hade Äntligen kommit hem ifrån Munchen :D
En lyckad kväll helt enkelt!
Det kan ju tyckas att det är liiiiite knepigt att lägga Heaven på just annandagen... många jobbar ju dagen därpå eftersom det är en helt vanlig dag...
Det var inte så mycket folk ute men ändå ok.
Jag tycker dock att musiken är lite sådär... när några låtar spelas flera gånger samma kväll blir jag lite putt... (inte allvarligt såklart) men det finns så mycket bra och fantastisk musik så det borde inte vara svårt att fylla en helkväll med en bra blandning av olika låtar som är härliga att dansa till.
Och ja, jag vet... vem säger att just jag har en "bra" smak på musik...
Men jag älskar att dansa och har egentligen inga problem att studdsa runt till det mesta :D
Så jag är nöjd iaf!
Men.... kvinnor i högklackat borde inte få dricka hur mycket som helst... hahaha... det är ju livsfarligt!
Jag blev totalt nedsprungen av en tjej med mycket höga och vassa klackar...
Jag är inte så känslig men hennes klack träffade perfekt... och jag såg stjärnor!!!
Trodde nästan att min hälsena skulle gå av... eller att hon krossat min fotknöl...
När jag kom hem och tog av skon så svullnade foten upp ännu mera... och nu sitter jag här lite lätt handikappad med foten i vädret!
Färggrann fot har jag iaf... och kanske ganska bra ändå.... jag måste ju varva ned några snäpp...
Kvällens roligaste var nog iaf den otroligt långa sagan om de taggiga djuren... *asg*
Den tog liksom aldrig slut... den kom i omgångar under hela kvällen!
Mycket underhållande!
Kvällens diss.... högklackade kvinnor samt drama....

Nu laddar jag om inför nästa fest!
NYÅRSAFTON :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar