lördag 10 december 2011

Kärt barn har många namn...

Här i bloggen så kallar jag min flickvän för Busmusen eller alternativt Mysmusen... mina små smeknamn på henne...
Under dessa månader har även jag fått några namn...
Sötnöt... (jag använder det oxå till henne)
Sötsälen... (rolig historia... eller inte... en "tidig" söndagsmorgon... jag bara orkade inte gå upp ur sängen, vad nu det berodde på??? Så jag låg kvar på magen iförd endast... huden hahaha... Busmusen försökte få upp mig å tog bort täcket... jag lyfte lite dött på huvudet med mina armar längs kroppen och morgon brölade lite... säl likt tydligen? Så nu är jag Sötsälen oink, oink).
Det roligaste namnet är iaf det senaste i raden...
Penntrollet.... (självklart finns det en historia bakom det namnet oxå... som kanske inte borde hamna här i bloggen... men why not? Jag kan bjuda på den... När det går lite hett till så händer det att jag får en ny frisyr... det som i folkmun kallas knullruffs... den berömda 80-tals luggen tex... det är besvärligt med långt hår... och det verkar inte spela någon roll vilka ställningar vi än testar... mitt hår är nog extra känsligt... Vi har seriöst funderat skarpt på att fota de olika frisyrerna som blir... En dag började så Busmusen att asgarva... lite osmickrande så där direkt efter sex *s* jag travade iväg till en spegel och håret stod rakt upp! Som på ett penntroll! Charmant!)

Brukar inte lägga upp nakenbilder på mig själv... men denna gången så bjuder jag på det ;)
Detta är min "I just had sex" look....

Kyss å godnatt!
/Penntrollet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar