torsdag 12 april 2012

Fråga Olle...

Nu har "Fråga Olle" börjat igen...
Samma reporter som förra gången.
Jag börjar undra lite vart sjutton kanal 5 hittar alla dessa personer...
Hur annonserar dom... har du en annorlunda fetisch och vill vara med i tv... kontakta oss!
Idag har det handlat om Pantie Wetting... tjejer som dricker massor tills dom inte kan hålla sig längre å då kissar på sig, framför en webkamera...
Armhålesex... vilket är precis vad det låter som...
Å en tjej som var domina och gick på folk...
En annan tjej som tände på ballonger...
Jaja... alla är vuxna, det är frivilligt och ingen blir skadad... så vad ska man säga... upp till dom helt enkelt.
Men det är fruktansvärt roligt att kolla på reportern Malin...
Ibland tänker jag att hon är fel person på jobbet just för att hon jamsar omkring å fnittrar å "skriker" osv... men det är ju en del av det roliga med programmet...
Å jag kan lova att jag hade aldrig klarat av att ha det jobbet... hahahaha
Jag klarar ju knappt av att titta på programmet ens engång....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar