måndag 14 november 2011

LSD

Nej... Jag ska inte prata om drogen LSD utan den väldigt uppshasade, skräckfyllda LSD den "Lesbiska Säng Döden"....
Nu har jag ju ingen erfarenhet i ämnet... hahaha... men jag har hört att när två kvinnor är tillsammans så lever de snabbt i symbios med varandra. Blir ett/en.
Och inom 3-4 år infaller LSD... då gör man antingen slut eller gifter sig, skaffar barn osv... livar upp det hela... men i sängen är det tydligen dött!
Jag har aldrig haft ett långt förhållande med en kvinna då jag ju är lite av en nybörjare/novis på området (jo... ).
Men jag funderar... på vilket sätt är det olikt från andra, hetrosexuella förhållanden?
Vanan ramlar in och det är lätt att man tröttnar på varandra... tänder inte på det man ser dag ut och dag in... den som ränner på toan med öppen dörr... som snarkar högljutt... fiser å rapar vid matbordet osv... (ja... extremfall kanske... fast i början visas ju knappast dessa beteenden eller så finner man dem ganska charmiga... ett tag)... Tuffa dagar på jobbet samt annan stress tar ibland ut sin rätt och man tappar sexlusten då och då.
Jag har haft långa förhållanden med män och... LSD inträffar där oxå... fast då kanske det borde kallas  SD... nej... SSD Sexuella Säng Döden...
Det känns helt enkelt inte unikt för lesbiska...
Å... hur är det med bögarna? Tröttnar inte dom på varandra?
Eller är dom konstant kåta?
Borde undersökas....

Om jag någongång upplever detta unika LSD läge så ska jag absolut medela det...
I nuläget har jag dock svårt att förstå hur LSD kan inträffa mellan två kvinnor... ;)
Inte för att jag på något sätt inbillar mig att jag är unik... men... mmmmmmmmm marabou!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar