onsdag 30 november 2011

Flat test...

Oki... i alla veckotidningar finns ju dessa test... hur är du i sängen, hur är du som flickvän, hur många vuxenpoäng har du osv... nu hittade jag denna länk inne på sidan flator.se

Vilken sorts flata är du?

Som vanligt i såna här test finns det ju sällan ett svarsalternativ som passar in på sig själv men jag försökte tappert...
Gissa om jag skrattade rakt ut över svaret....

Du är Fjortisflatan:
Du är en förvuxen tonåring med en lättsam inställning till livet och människor oavsett kön och läggning finner dig
både charmig och underhållande, men det är sällan du faktiskt tas på allvar, vilket kan göra dig litet bekymrad.
Du avskyr de intriger som pågår i flatkretsarna då du inte förstår varför alla inte bara kan hålla samman, för det
viktigaste är väl ändå att ha roligt så länge det bara går?

Du passar bäst tillsammans med:
Sportflatan.

Så Busmusen... jag hoppas ju nu verkligen att du är Sportflatan.... hahaha hur ska det annars gå ;)

Ok... jag gjorde testet igen och ändrade på dom svar jag tvekat mest på förra gången och fick detta:

Du är Cityflatan:
Du har efter åratal av oförståelse flytt landsbygden för storstaden. Du ser dig själv som en frihetsälskande humanist
och påminner till viss del om PK-flatan, med skillnaden att du inte har några politiska ambitioner. Du älskar havet
och har likt sjömännen en flicka i varje hamn. Du är en sann player, fullständigt skamlös och ångrar ingenting i ditt liv.

Du passar bäst tillsammans med: PK-flatan.

Hmmmm nje... kan inte påstå att det stämmer heller... aja, roligt iaf :D

4 kommentarer:

  1. Hahahaha, helt underbart!
    Kolla mig!

    Du är Cityflatan:
    Du har efter åratal av oförståelse flytt landsbygden för storstaden. Du ser dig själv som en frihetsälskande humanist
    och påminner till viss del om PK-flatan, med skillnaden att du inte har några politiska ambitioner. Du älskar havet
    och har likt sjömännen en flicka i varje hamn. Du är en sann player, fullständigt skamlös och ångrar ingenting i ditt liv.

    Du passar bäst tillsammans med: PK-flatan.

    SvaraRadera
  2. Susanne, din lilla player ;)
    Då vet vi vem som kommer stå för raggandet när du kommer hem då...

    SvaraRadera
  3. Haha du kan andas ut, jag blev sportflatan ;)

    SvaraRadera
  4. Har gjort testet förut... å gjorde det igen bara för att =) Fick samma resultat denna gång, som är sportflatan (fast jag är inte ett dugg sportig hahaha) // Lollo

    SvaraRadera