onsdag 16 november 2011

Mina Fina Vänner!

Idag vill jag bara, direkt från mitt hjärta, säga att jag har så fina och underbara vänner!
Jag känner mig alldeles varm i hjärtat över att jag funnit just dom... att jag får finnas och ta del av deras liv och att dom finns i mitt.
Kan tyckas självklart att vänner skall le och acceptera när man "kommer ut"... å ja... jag tycker det är självklart... annars vore de inte riktiga vänner!
Men det är så många som inte får detta stöd, än i dag... på 2000- talet... sorgligt!
Jag är otroligt glad och tacksam för varje vän som uttrycker sin glädje och lycka över att jag hittat mig själv.
För varje accepterande...
Stolt över att ha så fina vänner!
Stolt och rörd!
Hur lyckades jag få så härliga människor i mitt liv?
Vad har jag gjort för att förtjäna Er?
Ni Är Bäst!
Jag Älskar Er Massor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar