måndag 13 juni 2011

Appropå....

Helknäppa "brudar"...
Det finns ju några stycken har jag märkt under dessa 6 månaders vilda internet lek...
Ibland kan man märka ganska snabbt vart det leder... om samtalet börjar med hej, har du msn?
Ja, då vet man vad dom är ute efter.

Men vissa är helt vanliga i kanske 2-3 medelanden och så byter man msn med varandra, addar och genast... hey sötis... webcam?
Första gången tänkte jag att visst, det kunde ju vara roligt... men jag såg ingenting av den andra... vilket jag snabbt medelade att om jag inte ser dig så stänger jag av...
Då skickar dom pics på lättklädda tjejer och säger att det är dom... å att det sedan är min tur... via camen... jo men eller hur!
Kommer inte hända *asg*

En blev jättesur och menade att hon minsann visade allt och jag gav inget tillbaka!
Jag krävde minsann inga bilder och jag har ju ingen garanti att det faktiskt är den personen jag pratar med.
Sen när jag frågat om dom har Facebook visar det sig att nej... dom går emot strömmen och har inte det... det får mig att tro att det säkert är en äcklig gubbe i andra änden *bläääk*

Samtidigt tänker jag att hur naiva är folk?
Förmodligen finns det flera som går på detta... tyvärr!


Jag har provat att kolla hur man ser ut i denna populära webcam... å seriöst?!
Haha... man ser ju lite lätt sjuk ut och ögonen blir väldigt knepiga och stirriga haha.
Man får heller inte röra sig för snabbt för då hinner inte bilden med...
Om jag vore uppriktigt intresserad av någon skulle jag inte välja webcam som första sättet att se den andra på eller rättare sagt som den andra skulle få se mig på *ler*

Hur som helst...
Var försiktiga med vad ni gör på nätet!

Kram Å Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar