måndag 13 juni 2011

Club Heaven!

Nu är min gay klubbs oskuld tagen *ler*
Jag och några vänner satt hemma hos mig och förfestade och sedan bar det iväg!
Jag var såååå himla nervös innan... haha vad trodde jag skulle kunna hända egentligen?
Nåja det var en rolig kväll!
Bra musik och mycket dans!
Fick sk flatundervisning av en kompis haha... jag trodde jag skulle dö!
Hon försökte tappert lära mig att flörta, vilket jag ju skrivit om innan att jag är urkass på. Samtidigt vill jag ju inte flörta med vem som helst heller bara för att flörta... det måste ju vara någon jag verkligen finner intressant (fast det vet vi ju oxå sedan tidigare att inte ens då klarar jag av det...).

Jag insåg iaf ganska snabbt att mitt utseende inte är det som gäller på flatmarknaden *ler* jag är nog för mycket femme...
Kompisen däremot fick flera busvisslingar när hon knatade in på klubben då hon är en äkta butch :D
Iaf fick jag mig en dans med en väldigt söt femme tjej "The Lady in Red"...
Hon var lika lång som jag, hade glansigt mörkt och vackert hår och knallröda läppar, lite snövit aktig *s*
Min ena kompis dansade "diskret" runt oss med tummen upp på båda händerna... *asg*
Mer än så blev det inte... men det gjorde inget :) det var mysigt som det var!
Små steg men ändå stora... för mig!


Jag blev presenterad för massvis med människor och hade en underbart trevlig kväll...
Även om presentationerna oftast innehöll ord som "hon har precis kommit ut" eller "hon är singel, precis som du..." haha...
Tur att jag har humor och lite självdistans och glimten i ögat!

Tack till mina goa vänner som följde med och gjorde min första gayklubbs kväll underbar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar