måndag 13 juni 2011

Funderingar!

Hmm...
Jag vet inte vad jag letar efter... eller om jag ens letar?
Jag har egen sida på olika gaysajter som http://www.flator.se/ http://www.qx.se/ och på http://www.sylvia.se/ och jag har fått kontakt med flera olika tjejer.

Vissa är ju bara för mycket och ganska knäppa... men ibland så hittar man några guldkorn och man för trevliga och intressanta samtal fram och tillbaka.
Ofta får jag frågan om vad jag letar efter... ja...

Som alla andra, självklart, den stora kärleken.
Men just nu, precis just nu... vet jag inte om jag vill finna den stora kärleken.
Jag har precis blivit singel och behöver lite mellanrum. Andrum.
Samtidigt vill jag inget annat än att faktiskt finna någon att mysa med...
men jag vill inte ha något allvarligt, seriöst...
Jag har heller aldrig varit den där som har ett "one night stand" eller en KK eller dylika lösa förbindelser och jag vet inte om jag skulle klara av det heller.
Jag har inga problem med att folk gör så, det är upp till var och en och ibland önskar jag att jag kunde vara lite mera så själv...

Så... egentligen letar jag nog mest efter mig själv!
Samtidigt har jag denna brinnande längtan inom mig...

Hur länge kan man vara ensam utan att bli galen och börjar klättra på väggarna?
Och rent sexuellt... hur länge kan man nöja sig med sig själv?
Inte världskul direkt även om det funkar... ett tag.
Fantasi och drömmar...
Det fyller inte några hål men det dämpar hungern.
Det tar inte bort ensamheten men lägger ett tunt täcke omkring själen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar