söndag 26 juni 2011

Knepiga förslag...

Ok...
Jag vet inte hur vanligt det är men jag blir av någon anledning fortfarande lite chockerad över hur vissa personer beter sig på nätet!
Tydligen verkar vissa tycka att det räcker med att skriva: Hej, vad vacker du är! Ska vi träffas?
Eller hur!
Hur vanligt är detta?
Testar folk bara att skicka ut ett sådant medelande till flera för att någon tillslut nog är tillräckligt ensam å kåt för att svara ja?
Nästa fundering är... hur många nappar egentligen på detta?
En annan skrev: Lova mig att du inte kommer gå i kloster. *asg*
Jag svarade att det fanns inte med i mina framtidsplaner... det var tydligen en het invit....
Ok... kan känna att singel livet idag (nu låter jag som en gammal tant *ler*) är en aningen annorlunda och jäkligt sexfixerat.
Vissa verkar tycka att det är mer så i gayvärlden, jag vet inte vad jag ska jämnföra med då jag aldrig kastat mig ut i internets singelvärld för hetrosar...
Jag har problem med att ta detta seriöst, å svarar ganska ironsikt tillbaka men det uppfattas tydligen inte?
Eller så fortsätter dom bara att chansa?
Hur som helst... om jag så vore ensam och singel i 10 år skulle jag inte nappa.
Är det för mycket begärt att ha en vettig konversation först... ?

Ja, så kan det vara iaf... jag är en stenåldersmänniska i datingvärlden hahaha...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar