onsdag 31 augusti 2011

Heaven at Prisma!

Ok... jag erkänner jag satt inte här å depp bloggade i söndags...
I söndags var jag totalt, helt utslagen!
När jag väl kom hem!
Men, jag ska nog börja från början :P
Kvällens förfest började redan vid 15 tiden då första kompisen kom och vi åt lite mat. Sen droppade nästa tjej in.
Det var fantastiskt sommarväder å vi satt på altan å åt godis och drack och babblade....
Mycket sex snack blev det haha inte alls fixerade *asg*
Sen kom tredje tjejen och vi hade en kanon kväll.
Jag fick oxå en intensiv lektion i teckenspråk haha....
Jag erkänner, jag drack en hel del men kände mig bara lagom berusad... mycket dricka utspritt på flera timmar!
Sen tog vi bussen upp till stan och Prisma-Heaven!
Vi var där runt 23 tiden och det var inte så mycket folk just då! Men det var perfekt läge att stå å spana på vilka som kom. Kolla marknaden... haha!
Jag bestämde mig för att nu var det dags att våga möta folk och våga prata... ta kontakt osv!
Om jag skulle se någon från tex qx, ja då skulle jag gå fram!
Naturligtvis så såg jag några bekanta där som jag pratat lite med på qx... så jag gick fram och hälsade!
Detta ledde till att jag träffade en hel hög med, för mig, nya sköna människor och det kändes toppen!
Jag vet inte vad det var som hände på dansgolvet heller... men oj vad "napp" jag fick till höger och vänster haha... riktigt roligt!
Nu är det inte så att jag ska går runt och bli kaxig av det här *flinar* men jag kände mig nöjd och avslappnad.... bara jag, liksom och det var en otrolig känsla som på något sätt måste ha lyst igenom!
Fantastiskt!
En av kompisarna fick hångla, så hon var nöjd, haha!
Jag fick i lite panik be min ena kompis om hjälp då jag dansade med en tjej som blev liiiite väl mycket!
Tur man kan hjälpa varandra :)
Iaf... blev det ganska mycket folk där tillslut om man jämnför med förra gången. Nu var det ju oxå en större klubb.
I slutet så stod jag å pratade med en tjej som ville ha en efterfest!
Sagt och gjort, hon drog ihop en hel drös med folk... vi fyllde en taxi och en taxi buss och drog hem till henne och så fortsatte festen!
Störtsköna människor, skön fest.... en toppen kväll!
Eller morgon, haha... tror dem sista gick runt 6 på morgonen!
Jag ville inte ge mig ut i regnet så jag och min kompis stannade kvar å sov några timmar... eller dåsade kanske man ska säga.... det var väldigt nice!
Jag var hemma runt 13 på söndagen och ja... jag kände mig totalt manglad!
Men det var det lätt värt!
Halv dåsade i soffan, badade och dåsade i soffan med lite chips... det var min söndag det!
Så vad har denna helg gett mig?
En liten uns självförtroende och nya intressanta bekantskaper!
Kan en helg bli bättre?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar