söndag 14 augusti 2011

Tjejfest på Moxy!

Vi hade hört om två olika tjej fester på fredagen.
Det ena var tjejfest 30 + på Nalen och det andra var tjejfesten på Moxy!
30+ kändes inte aktuellt så vi valde Moxys fest.
Förköpsbiljett köpte vi redan på dagen!
När vi kom dit fick vi ett par läckra Frank Dandy trosor... häftigt!
Det var inte så mycket tjejer där runt 22.30 men vi satte oss vid några kompisar och pratade lite.
Sen vet jag inte vad som hände men plötsligt var stället fullt!
Verkligen fullt!
Hörde att dom sålt 1200 förköpsbiljetter...... 1200 st!!!
Jag kan ju medela att ett ställe med 1200 kvinnor borde ha fler än fyra toaletter!
Kötid minst 30 min så man fick planera sina toalettbesök noga, haha!
Å andra sidan är det inte helt fel att stå i toa kö i 30 min med så många tjejer *ler* ett bra ställe att prata med folk på hahaha...
Det spelades otroligt bra musik och det var extremt hett!
På många sett...
Det var lika mycket tjejer ute på gården som inne på själva dansgolvet!
Jag kan säga att olika varianter av sidecut frisyrer verkar vara det som gäller på de flesta flator!
Av någon knepig anledning fanns det oxå tre stycken män där inne....
Funderade över  det lite... men dom verkade ju ha väldigt roligt iaf ha ha...
Så vi dansade och dansade och då å då gick vi ut för lite luft!
En lite äldre väldigt vacker kvinna flörtade lite med mig och jag råkade väl le tillbaka... inte populärt enligt hennes flickvän som tydligen stod brevid... jag fick hat blickar av henne hela kvällen!
Inte mitt fel att hennes tjej spanar på andra!
Inget drama för mig tack så jag vände dem ryggen ganska snabbt!
Av någon knepig anledning så var dom hela tiden i närheten, vart jag än vände mig... ja ja.
En kvinna tog tag i min hand och stoppade mig från att gå ut.
Jag stannade för att prata med henne men det blev sådär pinsamt tyst efter de första vanliga fraserna... så jag gick....
Jag ska oxå erkänna att jag såg en helt fantastisk tjej... en som fick mitt hjärta att slå en liten volt!
När man väl ser en sådan pärla så är det som om den glänser och hon kunde vara precis vart som helst under kvällen å jag såg henne direkt!
Å precis som vanligt fegar jag ur... vågar ingenting.
Efteråt så är jag grymt besviken och arg på mig sjäv!
Våga för fasen!!!
Kanske nästa gång?

Ja, kvällen var helt enkelt toppen!
Me Like!
Ska bara träna upp mitt självförtroende!

Nu dags för lite sömn!
Ha det gott Allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar