onsdag 21 mars 2012

Grillmys och framtidsplaner!

I lördags hade jag ett gäng nya vänner och kompisar här.
Vi grillade och spelade spel och hade otroligt mysigt!
Vi fick under den kvällern lära oss innebörden av ordet Lyxrunka...
Hur många liter sperma en kille "gör av med" under en livstid och att kvinnans genomsnittliga orgasm är ca 25 sekunder... att 0,3 procent av alla män kan (förlåt mitt språk nu) suga av sig själv...
Att vi blundar i genomsnitt 25-35 minuter per dygn i vaket tillstånd om man räknar ihop alla blinkningar...
Hur många ton bajs en person på 30 år lyckats få ur sig under sin livstid...
Vi spelade oxå Wii Sing.... och jag kan meddela att Idol juryns kommentarer i tv är ganska milda om man jämför med detta spel...
Jag har godis och chips kvar hemma till ett halvt fotbollslag...
Helt enkelt en riktigt najs kväll!

Hjärtat var på Kick-off i Norge.
Å tänk vad konstigt det kan bli... när man plötsligt inser att man sitter där och har jättetrevligt men ändå känner sig halv... för att jag saknade att ha Busmusen med!
Inte så att vi inte kan göra saker utan varandra utan bara känslan av att jag vill vara med henne hela tiden!
Att jag saknar henne varje minut vi är ifrån varandra. Att jag konstant tänker på henne.
Kärlek är som ett slags godartat virus som sprider sig i hela kroppen och "infekterar" alla sinnen....
Detta får mig att fundera på framtiden... hur länge kommer vi stå ut med att leva isär och pendla fram och tillbaka när någon av oss är barnledig...
Vi är båda såna som tittar framåt och ser den andra bredvid sig.
Planer för sommaren med festivaler i England, Pride i Stockholm osv...
Smakar lite på ordet och känslan: Sambo....Å känner att jag ler så där fånigt och känner mig totalt galet tokglad!
Ja vi får helt enkelt se vad framtiden har att erbjuda!
Men stora delar av den känns fantastisk och helt underbar!

Kärt barn har många namn heter det ju...
Mina kära pervokatter har fått nya namn av Busmusen.... Surtanten (det är den milda verisionen) och Blondin Bella... Alternativt Maria Montazami...
Lite halvt talande namn...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar