fredag 2 mars 2012

Time flyes by...

Tiden går fort när man har roligt heter det ju.... men jag har legat sjuk några dagar så jag kan inte påstå att det gick vare sig fort eller så himlarns roligt till...
Min dator har fått nått slags tuppjuck oxå... den visar att den har tillgång till internet och mitt Spotify fungerar men jag kan inte öppna explorer... så något fel är det ju... kan inte komma på vad heller.... det fungerade ju förra helgen.
Jag är inte direkt den där supertekniska bruden som går in och ändrar runt i några inställningar här och där...
Så nu har jag "lånat" (läs snott) min dotters kabel och satt igång en gammal stationär dator som tar upp halva sovrummet... (jag har ett väldigt litet sovrum)... Tangentbordet är segt och det tar evigheter att skriva... *suck*
Men jag ska inte klaga ju... nu har jag ju iaf tillgång till nätet...
Kände mig grymt "handikappad" eller ... kanske... jag insåg hur hemskt beroende jag är av att ibland komma ut på nätet... lite mera regelbundet!
Fredag kväll... nu ska jag skriva ikapp allt som hänt sedan sist... *ler*

Ska föresten försöka bli lite bättre på att använda etiketter på mina inlägg...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar