fredag 16 mars 2012

Smider planer....

Ojojoj.... nu händer det saker... å jag är så där sprittigt glad och knasknäppt tokig och lycklig!
Vet inte vart jag ska ta vägen...
Men jag kan inte avslöja något här förens alla beslut är tagna...
Hur jag nu ska lyckas hålla mig i väntan på det... på måndag vet jag lite mer... men så ska det kännas efter lite oxå... ja ja jag håller mig :)

Men jag kan iaf berätta att jag har tagit några dagars ledigt i slutet på mars för att dra iväg på en mys weekend med mitt hjärta till Stockholm!
Det blir två nätter på hotell och två nätter i några vänners lägenhet!
Det ska bli såååååååååå härligt!
På onsdagen så ska vi gå på HumormaffianJudy´s .... där bla Moa Svan uppträder!
Ni vet, en av komikerna i Kyss Min Plysch (japp.... jag älskar dem!)
Det roligaste av allt är ju att B-M ringde mig en dag (ni vet... Konstnärsmusen....) å hade visst haft lite tråkigt och gått igenom min blogg och hittat något av mina tidigare inlägg om just Kyss min plysch och var helt och hållet frälst!
På något sätt hade hon lyckats missa det!
Så... iaf... vi ska till Judys den kvällen iaf!
På dagen ska B-M "ta hand om" mig i storstaden då Busmusen måste jobba lite!
Så hon har planerat in lite gamla gråa å dammiga gubbar (museum) och ett besök på Hallongrottan och häng på Söder :)
På torsdagen blir det häng med vännerna vars lägenhet vi ska bo i och gosa med världens goaste katt... (förutom mina såklart....)
Å så ska jag försöka ordna så jag får möta mina fina vänner från sommarens Pride!
Annars har vi inte planerat in så mycket mer utan tänkte att vi tar helgen som den kommer och passar på att få lite egen tid =  mys tid med mitt hjärta!
Söderhäng och härligt slapps!
Jag längtar som en tok!

Vi har även börjat planera lite sommar.... Å just nu verkar den bli otroligt innehållsrik!
Festivaljobb i England, Madonna konsert i Göteborg, Volontärsjobb på Pride och familjesemester i Grebbesta... (tror jag det hette).
Denna sommar ser jag framemot <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar