tisdag 3 januari 2012

Gott Nytt År och en God Fortsättning!

Idag har jag suttit å slappat lite och försökt att jobba lite hemifrån... engagemanget var kanske inte på topp men jag har gjort det jag behövde iaf.
Nu är det plötsligt 2012... snön verkar utebli totalt... det gör inte mig så mycket med tanke på hur mycket snö vi hade förra vintern... men visst är det något speciellt med snön... skapar mera mys känsla... bara grått å lerigt får det att kännas som världens längsta höst istället... jaja...

Mitt Nyår var fantastiskt!
Å starten på 2012 kan inte kännas bättre!
Som tonåringarna säger... jag är fett nöjd!
2012 Äger!
Iallafall hitills!

Vi hade en stor och härlig Nyårsfest hemma hos Busmusen med en härlig kompott av blandade kompisar och vänner, nära och kära!
Riktigt lyckat!
Även om jag vet att iaf Konstnärsmusen hade önskat att det dykt upp en å annan singel flata...
Men det är snart Heaven igen...

Vi var runt 13 st som åt middag!
Smarrig fläskfilé med potatisgratäng, rödvinssky, beasås och limeaioli... smarrigt!
Fyllda paprikor till vegetarianerna!
Senare under kvällen blev det de omtalade muttmuffinsen som blev väldigt populära!
Grannen bredvid hade oxå party och det visade sig snabbt attdet fanns lite gemensamma bekanta så dörrarna stod öppna å alla sprang emellan :)
Precis innan 12 slaget sprang vi ut och kikade på raketer.... å jag fick kyssa in det nya året med min älskade Busmus :D
Kan det nya året starta bättre?
Sen blev det basketmatch mot en annan fest!
Vårat lag var kanske en aningen handikappat men vi hade roligt och ledde ganske länge men förlorade precis i slutet... men vi vann i kärlek :D
Kul grej att göra sådär mitt i natten... mindre bra för min fot och Busmusens näsa (hon blev rejält tacklad och for i marken... hon tror något gick sönder i näsan och fick grymt ont... *stackars*)
Sen fortsatte festen!
De sista gick framåt 5.30 på morgonen... najs!
Jag och Holländaren hade en nostalgitripp på Holländska 2 Unlimited... hahaha....

På nyårsdagen drog vi hem till mig å hade en riktig slappar dag i otroligt gott sällskap av två st underbara 08:or :)
Tv, soffhäng och wiimatch i pilbåge, fäktning och bowling :D
Underbar start på 2012....

Tycker föresten det låter otroligt fånigt att säga tjugohundratolv.... tvåtusentolv låter mycket bättre :D
Japp, thats it, för denna dag...
Snart ska vi ut i backen på Älghufs.... jag recenserar det senare.... hahaha

Kraaaam

1 kommentar:

  1. Annars kan du hälsa konstnärsmusen att du har en annan singel-flata-vän hihiii....
    //Lollo

    SvaraRadera