tisdag 24 januari 2012

Kaffebönan!!!

Vill bara officiellt medela att Kaffebönan är kär och galen :D
Tänk att hon tillslut tog mod till sig och skaffade en användare på QX!
Bra sajt tycker jag!
Där hittade jag min Busmus.... eller rent tekniskt sätt hittade hon mig där.... Hon trampade in på min sida och skickade ett medelande....
Ungefär så här: Ramlade in på din sida och eftersom min mamma har uppfostrat mig väl så skickar jag ett litet hej! (Detta var inte exakt kvotat nu... bara så ni vet... men ungefär).
Ett sånt medelande måste man ju iaf svara hövligt tillbaka på och så babblade vi vidare i några veckor. Sen drog hon till England... men... nu handlade det ju om Kaffebönan!!!
Hon skaffade en användare på QX och vips... nu har hon funnit sitt livs kärlek och dansar runt på rosa moln och sjunger Mel C ;)
Jag är såååååå glad för hennes skull... Hon har åkt på några nitar men det var ju bara för att något bättre väntade runt hörnet :)
Jag kommer att träffa dem båda p fredag och det ska bli så roligt! Jag är ju självklart nyfiken oxå *ler*
Så på fredag kommer dom hit och vi ska parta och gå ut på Harrys här i stan och dansa med lurviga ben!
Det ska bli Great!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar