onsdag 11 januari 2012

Kom som den du hatar...

Den 25/2 ska Myran ha 25 års fest!!!

Temat är: Kom som någon du hatar/ogillar men inte som Värdinnan *ler*
Jag har funderat mycket på det... och jag tror inte jag direkt hatar någon... eller något (förutom krig, svält osv... inte direkt någon bra partyhöjare).
Så vad ogillar jag... Fisk... Sushi (hur nu det stavas...?)
Känner inte för att vara en sushirulle även om Myran tyckte att då kunde Busmusen komma som mina ätpinnar *asg*
Nej jag måste komma på något roligt....
Jag skulle vilja klä ut mig till en man... men jag hatar inte män så det vore elakt...
Men kanske jag kan hitta någon känd man jag verkligen ogillar?
Tål att tänkas på, minsann!
Vad jag kommer fram till måste dock hållas hemligt... vem vet, Myran kanske kikar in här ibland å läser?
Jag har dessutom kommit på världens roligaste födelsedagspresent till henne... men det kan jag ju inte heller berätta... det får jag göra efteråt :P
Så ni får hålla er lite ;)

Kramus (rooooligt... haha)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar