onsdag 11 januari 2012

Vamps...

Sitter å äter lite lunch... brödet smakade mögligt *bläääk*

På fredag ska jag och Konstnärsmusen göra stan... Vi tänkte vi skulle hitta outfits till två fester...
Den ena festen är Heaven den 28/1 som har temat Breaking Dawn och den är en tävling när det gäller utklädnad. Den som vinner bästa utklädnad som vampyr får tydligen åka Limo dit nästa gång.
Myran (en ny kompis i våran lilla krets) har redan köpt värsta outfiten med huggtänder och läckert teaterblod, sååååå himla roligt!
Så vi kan ju inte vara sämre... så nu är vi ett helt gäng sköna brudar som ska klä ut oss...
Busmusen ska gå "all in" å vara Femme Vamp!
Det ser jag verkligen framemot :D
Busmusen i klänning och långt hår *ler* Charmigt! Det händer inte så ofta... varesig klänningen eller håret... eller, nja, håret händer nog aldrig... hahaha
Så vad ska jag ha på mig då?
INGEN ANING!!! *panik*
Jo, jag vet, det är två veckor kvar... eller snarare två och en halv!
Är lite sugen på att köpa sånna där "Funny" linser... röda... eller rödgula... Kikade på nätet och de finns att köpa med styrka... något dyra dock... runt 300:- men då behöver man kanske inte så mycket annan outfit? Bara något tight fodral... för vampyrer idag (på tv och film) ser ju ut som vem som helst... lite blekare bara (och blir man mer blek än jag... då är man nog rätt död)
Men vampyrer ska oxå vara sexiga... så därför borde jag  nog ha något svart och tight...
Så jag och Konstnärsmusen skall söka inspiration på Myrorna!
(Undrans om man kan köpa ett begagnat självförtroende oxå, så man vågar klä sig i tighta fodral...?)
Vi ska även kolla om vi hittar något kul till nästa fest... (mycket party blir det)


Jaaaaaa, just ja...
Hahaha, jag ska hålla "kurs" i mutt tillverkning...
Tydligen har några uppskattat dem väldigt mycket och ville typ beställa några...
Busmusen tyckte vi kunde ha "kurs" istället så dom får göra egna muttor hahaha
Så samma dag som Heaven så tillverkar vi flera muttor!
Snacka om bra pepp inför en fest kväll :D
Allt kommer dokumenteras... jag lovar!

Stora Kramen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar