fredag 13 januari 2012

Inköp!

Idag var jag på Myrorna... en underbar butik :D
Jag hittade tre kjolar... någon av dem kommer jag ha som vampig vampyr outfit. Sen köpte jag strumpbyxor... (detta djävulska påfund... alltså det känns om dom är in gnodda med klipulver)
Jag köpte faktiskt två par strumpbyxor... ett par som är typ mönstrat och ett par som ska shapeatill bakdelen... jag betvivlar det en aning... vad ska den göra... lyfta upp? Trycka till? Deleta alla celluliter? What? Magic pants eller vaddå?
När jag väl kom hem var jag ju tvungen att testa för att se vilket som passade ihop...
På med de mönstrade klibyxorna, svarta skjortan å stövlarna... å en av kjolarna oxå såklart haha
Å så sprang jag runt o provade alla tre kjolar samt provade med en vit skjorta oxå.
Svarta skjortan passade inte riktigt så bra som jag ville.... å så blev det ju väldigt svart...
Men med den vita skjortan och kort kjol så blev det lite skolflicks aktigt... (bara själva stilen... jag inbillar mig ju knappast att jag såg ut som en skolflicka... *asg*)
Så kanske jag måste fixa något annat till överkroppen?
Sen ska jag nog tona håret lite mörkare... då ser jag ju automatisk mycket blekare ut haha...
Naturligt död looken liksom!
Nu har jag oxå beställt sånna där Crazy linser... ohyggligt roligt!
Sånna här valde jag...

Vad tror ni? Ruskigt?
Ska bli himlarns roligt! Jag ser såååå fram emot den här party kvällen!
Kikade på clip-ons hörntänder... dom kostade 99:- helt ok men hallå med frakt å alla andra avgifter så skulle det bli 200:- det är det inte värt!



Noterade nyligen att bloggen passerat 5000 visningar... alltså femtusen!
Makalöst roligt... här tror man att man sitter å små "fiser" för sig själv å så är det faktiskt några som bemödar sig att kika in här då och då :D
Underbart!
När jag började skriva så visste ju ingen om det och jag la inte upp blogg länken någonstans... ändå hittade folk den ibland... men nu är det ett jämnt flöde av läsare. Otroligt smickrande...
Tänker dock aldrig kalla mig bloggerska hahaha
Negativ klang liksom!

Tjingeling!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar