tisdag 17 januari 2012

Nya planer!

Ok... när nu Heaven inte blir av den 28/1 så blev det ju en tom helg där.
Vi kommer fortfarande gå ut ett gäng men det får bli på fredagen för nu har vi annat planerat för lördagen och söndagen :)
Busmusen + son, jag + lillplutt, Busmusens syster + Pruttan (dotter) samt en kompis till dem ska iväg på en mini weekend...
En 6 bäddsstuga är bokad i Ånnaboda och vi ska åka pulka och skidor :)
Jag kommer inte åka skidor... det är förenat med livsfara... möjligtvis om det finns ett riktigt platt spår någonstans att jag vågar ge mig på längdskidor...
Men en gång i tiden var jag en jäkel på att åka pulka iaf :)
Hoppas dom takterna sitter i!
Det ska bli sååååå himla roligt!
Och kvällsmys i stugan och spela spel och umgås...
Måste köpa termos... man bara Måste ha varm choklad med sig! Så är det!
Första lilla mini semestern med våra barn inplanerad... känns... så där lyckligt och mysigt...
Ska fokusera på den tanken istället för alla andra dumma pms:iga puckotankar!
Kanske borde utfärda någon typ av varning för allmänheten att hålla sig undan backarna i Ånnaboda denna helg... galning i backen!
Tur att det finns några med som har körkort och att vi inte är alltför långt ifrån stan och närmaste sjukhus... tur för andra och tur för mig *ler*
Det ska bli Greeeaat!

/Tigermusen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar