torsdag 2 februari 2012

Asta, Birgitta och Cecilia...

I tisdags var jag, Busmusen, Konstnärsmusen och Myran på K-Box!
Det är verkligen jätteroligt... det roligaste av allt är förmodligen att Konstnärsmusen inte når fötterna idag *asg*
De mest knepiga samtalsämnen dyker ju upp när man svettats och slagits ihop... men jag blev gasnka full i skratt när Myran plötsligt börjar prata om Asta och Birgitta... (Myran du får rätta mig om jag minns fel på namnen...)
Vi pratade från början om att Konstnärsmusen varit och letat i klädaffärer efter en mera urringad tröja... för att underlätta att få napp på krogen *asg* + för att jag retats lite med henne pga att hon alltid har så höga tröjor... och jag sa att någongång borde hon chocka oss med urringat.
Hon hade inte hittat någon bra tröja och undrade vart sjutton de fanns någonstans.
Myran tyckte att hon kunde fixa en snygg BH och sedan ha en halvt uppknäppt skjorta över... så brukar Myran ha så att Asta och Birgitta kom fram lite mer....
Oj vad vi skrattade...
Men många män har ju namn på sina könsdelar så varför inte?
Egentligen hade det varit Birgitta och Cecilia... men A & B var ju lättare att komma ihåg...
Då tyckte jag att C kom längre ned i så fall... Så nu heter Myrans mutta Cecilia *asg*
Jag har inte namngett mina bröst direkt... men vad skulle jag välja för namn... ingen aning faktiskt!
Har Ni namn på Era?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar