söndag 19 februari 2012

Nedräkning till Myrans Party!!!

Nästa helg närmar sig med stormsteg och jag insåg idag att jag inte har de bästa pojkbands sångare kläderna... jaja, skit samma... jag får bli en blandning av flera.... det blir helheten som gör det.... eller något.
Idag kom Konstnärsmusen hem till mig och vi fixade och trixade med det sista på Myrans present :D
Alltså, jag hoppas att hon inte är den blyga typen nu.... då vi inte har varit diskreta direkt... haha.
Tur att Myran har en stor portion med charmig humor iaf....

Vi passade oxå på att testa våra outfits för festen... jag, som alltid kännt mig rätt platt å tråkig har nog aldrig haft så mycket bröst som nu, när jag ska vara platt och föreställa en man.... detta trotts sportbh.... ska testa om jag kan snöra ihop mig med en korsett.... eller nått...
Jag tror och hoppas att sminkning å frisyr samt hatt hjälper till att få mig att se ut som en karl om man kisar lite iaf...
Så vad ska man då säga om Konstnärsmusens outfit... *asg*
Hon hade hittat ett par läskiga leggings på Gina...
Med dessa leggings samt korsetten hon planerat att ha på nästa Heaven... ja.... låt mig säga som så att det enda som saknades var en piska i handen å en boll i munnen så vore hon klipt och skuren ur vilken BDSM scen som helst... liiiite knas *flinar*
Så provade hon linnet, den lilla kortkorta kjolen samt ett par turkosa leggings jag hittade i garderoben.... och oj.... det kommer bli såååå bra med blond peruk och blå ögonskugga *ler*
Om jag kan så ska jag lägga upp bilder här sen.... :D
Ett alternativ till att vara skräcködla vore ju att hon vore ett galet pojbandsfan....
Kanske skulle bli jobbigt efter ett tag om hon började skrika hysteriskt varje gång jag gjorde något... hahahaha....

Näe.... nu ska jag gå å kolla om jag har någon korsett att trycka in tuttarna med *flinar*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar