onsdag 15 februari 2012

Pojkbands grabbs....here I come!

Eller nått...
Jag har då äntligen kommit på vad jag ska klä ut mig till på Myrans fest :D
Jag ville ju från början klä ut mig till en kille/man, mest bara för att prova om det skulle gå....
Men jag kunde inte komma på en specifik person som jag hatade/inte tycker om...
SÅ jag övergav lite purket den ideén och var inne på cheerleeder... mest för att jag finner dom rätt så... larviga....
Men insåg snabbt när jag googlade runt lite på olika outfits för cheerleeders att jag borde finna någon annan karaktär... då min kropp inte är byggd för naveltröjor och kort-kort....
Så en dag slog det mig.... Pojkbands sångare!!!
Det är inte så att det finns något specifikt jag hatar med dem... och inte något speciellt band jag totalt ogillar.... eller jo... Thak That och Westlife är ju bajs.... å Boyzone.... haha...
Om jag var tvungen att gilla något pojkband skulle det bli Backstreet Boys... vilket ju är ironiskt då personen jag inser att jag kommer sträva efter att se ut som är en kille i det bandet... som enligt Kaffebönan (som gillar pojkband och Spice Girls *s*) heter AJ....
Jag har ingen aning... men tanken är att jag ska hitta någon typ av kostym... å en hatt.... å så vill jag antingen ha håret i en nack toffs eller slemmigt bakåt slickat.... samt svart sprayat.... å så vill jag ha getskägg... å enligt Kaffebönan är det denna AJ.... haha.... kul....
Så nu är det bara att ge sig ut och leta kläder :D
Det kommer bli mitt fredags nöje!
Först ska jag köa efter biljetter till Madonna konserten (på Ullevi i juli) och sen ska jag undersöka Myrorna....

Förra helgen shoppade vi iaf asbra och roliga grejjer till Myrans födelsedagspresent :D
Men jag ska fota och berätta om det senare!
Och om jag blir en het pojbands sångare så ska jag fixa kort på det oxå.... kanske att denna AJ kommer hångla äckligt mycket med Di Leva?
Man vet ju aldrig vad som händer på dessa kändis fester.... hahahaha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar