torsdag 2 februari 2012

Onsdagshäng!

Vet inte om jag har skrivit om det innan.... Lider av kortsiktig minnesförlust, tydligen!
Men i alla fall....
Det är några glada tjejer (flator... ) (jo, det finns glada flator *s*) som dragit igång med något dom kallar Onsdagshäng. Varje onsdag ses dom på olika fik i stan och bara babblar och myser!
Jag fick inbjudan före jul av Myran och har nu varit med några gånger!
Ett super initiativ, tycker jag :)
Riktigt roligt att träffa lite nya brudar och babbla om ditt och datt och dessutom testa på lite olika cafén i stan!
Har hört att några kallar det för HK.... Homo Klubben... *fnissar*
Men i alla fall, riktigt roligt och jag är glad att jag blivit inbjuden!
Själv kan jag bara gå varannan vecka, när jag är barnledig men det gör ingenting!
Det är najs när jag kan!
Å när jag inte kan blir det mys hemma med Lillskrutt och det är oxå underbart!

Igår var jag och Konstnärsmusen på Museet och kollade på utställningen "Våra Rättigheter"... Jag ska berätta mer om den nästa gång!
Det var iaf en stark utställning med starka bilder... rekommenderas varmt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar