tisdag 21 februari 2012

Blandat gojsemojs och underjordiska utombölingar!

Noterade att bloggen sakta men säkert krossat 6000 visningar.... och kollade i statistiken och såg att jag har runt 800-900 visningar i månaden... fantastiskt... roligt och i mina ögon imponerande.... det trodde jag liksom aldrig... det ger mig oxå en viss "press" att skriva lite mera ofta... eller iaf ha det i tanken att vissa kikar in varje dag för att se om jag skrivit något nytt... tack för förtroendet <3

Försöker så sakta komma igång med min träning igen... ojje vad det tar emot när man fuskat en tid.... haha.... men nu har jag en Crosstrainer i vardagsrummet som inte får samla damm... den står liksom där å skriker åt mig varje dag jag inte använder den... den går inte att ignorera då den tar upp en ganska stor yta, rent procentuellt, av mitt vardagsrum.
I mörkret på kvällen ser det ut som något djävulskt med två horn... våga vägra att träna då... hahaha
Upptäckte dock idag att det finns saker som kan göra det oerhört obekvämt att träna... som tex finnar...
Ja, inte folkslaget utan sånna man vanligtvis får i ansiktet som tonåring... (men inte jag... jag är numera "vuxen" och får dem i klungor då och då)... men ibland händer det ju att dom gör revolt och placerar sig på andra delar av kroppen... som härom veckan när jag fick en på axeln... ni vet, precis där bh bandet sitter... super najs... verkligen.... not!
Men jag kan informera att det finns betydligt sämre ställen för dem att dyka upp på!
Joserrusåatt... i morse hittade jag en sån där underjordisk liten djävul... (ni vet dom där som fasen inte går att klämma... utan som ligger djupt under huden och bara gör SKITont i massa dagar...)
å den sitter inte på ett trevligt ställe.... å den går defenitivt inte att klämma.... vart?
Perfekt nog precis vid troskanten.... japp... not so nice... å den gör gu så inni he****e ont!!!
Inte skönaste stället att han ont på när man tränar heller... ja... *asg*
Nu har jag bubblat i flera rader om en finne på musen... hahaha... ett ganska sorgligt och halv tragiskt inlägg... *ASG*

Fick föresten låna en bok av Konstnärsmusen.... Cowgirls.... av Karolina Bång...
Det är en tecknad serie som handlar om en värld med bara kvinnor... väldigt intressant *ler*
Typ som en porrtidning fast i bok form... alla har sex med alla, överallt och hela tiden.... den spär väl på lite när det gäller flators rykte som sexgalningar som springer runt med alla... typ...
Kul bok iaf... Ett typiskt intressant tips från den kära Konstnärsmusen :)

Så för att göra lite reklam så kika in på Karolina Bångs blogg http://karolinabang.blogspot.com/

Å här har jag snott lite bilder från hennes blogg som kommer från boken Cowgirls...
Bäst är det väl oxå att jag nu varnar känsliga läsare utan humor och glimten i ögat från att scrolla nedåt... (då jag vet att vissa kan vara en aningens känsliga)













Japp thats it... för idag!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar