tisdag 11 oktober 2011

Ett mail...

Fick ett mail från en vän appropå könshår...
Hon hade hittat det på gaysidan gaymode.se... å tänkte osökt på mig :D å denna blogg!
Så jag snor texten rakt av å lägger upp den här!
Utfärdar dock en "asgarvs varning"!
Have fun!

Jag slår ett slag för könshår!
Först ska jag rada upp det folk alltid har att säga emot:
1. Det är svårt att slicka när det är massa hår.
Svar: Ge fan i att slicka på håret då? Tycker ändå att de mest strategiska punkterna på en fitta inte sitter utanpå på blygdläpparna... Vad kommer härnäst? Jag kramar ingen som har hår på huvudet, jag kan ju få det i ansiktet/munnen?
2. Det är äckligt att få hår mellan tänderna.
Svar: VAR ETT DJUR! När du dyker med mun och tunga och ansikte i en fitta liksom, ska du börja klaga på att du får något hårstrå i munnen?
3. Det är ofräscht.
Svar: Det är isåfall inte hårets fel, utan den personliga nivån av hygien. Men har du en partner som aldrig tvättar sig, då är inte könshåret ditt största problem. Är det rent och ansat finns det ingen anledning att klaga.
Detta kommer från någon som stack hem och panikrakade sig i kallt vatten utan rakskum efter att hon insåg att hon tydligen halkat efter, kanske läst för få Frida-tidningar, och helt missat att det nya porrindustri-inspirerade modet är renrakat. Hon bortsåg helt från att det kändes som att vara tio år igen, bara för att blidka andra. Hon har kört rakat i över två år, men försvarar med våldsam iver könshår när det kommer till tals. Det är sexigt i sin råa naturlighet. Sparar nu ut till en tofs, för att jävlas med systemet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar