onsdag 5 oktober 2011

Osäker...

Idag kände jag för första gången av ett avstånd mellan en god vän och mig sedan jag berättade för henne för 2 veckor sedan. Hon var den sista jag valde att prata med just pga att jag kände att hon skulle reagera.
När jag väl pratade med henne så sa hon bara att jag väljer själv hur jag vill leva mitt liv och hon brydde sig inte om det, mitt val helt enkelt...
Men... när vi sågs idag så kände jag av det ändå.
Hon var annorlunda i sitt sätt gentemot mig.
Kanske behöver hon bara smälta informationen lite mer?
Jag vet inte... hur som helst, det kändes trist... eller nej, inte trist utan jäkligt tråkigt!
Nu frågade jag ju inte rakt ut om det var pga detta så det kan ju vara så att jag drar förhastade slutsattser... jag får vänta in och se om det håller i sig.
Alla kan ju ha en dålig dag, även hon...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar