fredag 14 oktober 2011

Fråga Olle...

Vet inte hur många som ser på "Fråga Olle Dokumentär" på 5 an... på torsdagar...
Asså... jag vet inte riktigt vad jag ska säga om det där riktigt.
Jag vet att jag kollade på det några gånger för flera år sedan och då var det lite vuxen "Bullen" över programmet med sex inriktning. Folk ställde olika  frågor och det fanns en liten kändis panel som svarade på dem... men så ser det Inte ut nu kan jag ju medela.
Nu ska jag inte vara så "vanligt straight" i mina tankar... alla är vi olika och gillar olika saker och det är ok.
Dock trodde jag inte att det skulle komma en dag då jag tänkte att tjejsex är "vaniljsex" hahaha
men... efter detta program är allt utan tortyr redskap "vaniljsex".
Gå gärna in på kanal 5 play...
Vissa delar av programmet har nog fastnat på min hornhinna för all framtid.
Så... Have fun :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar