söndag 30 oktober 2011

Schlagerkväll på Heaven!

Vilken fantastisk kväll det var igår!
Kanske är det så att när man inte har någon speciell tanke om hur kvällen ska bli så blir kan det inte bli annat än fantastiskt?
Det var en grymt härlig förfest med en fantastisk blandning av människor från både här och där. Otroligt roligt!
Vi hade planen att gå förbi rfsl:s club Rainbow först men då merparten inte var medlemmar i rfsl så skulle det innebära dubbla inträden så vi skippade rfsl...
Kan känna en viss ågren för det då jag gärna stöttar rfsl men... det krockade ju med annat... jag tycker fortfarande att ett sammarbete hade varit det bästa, samt bättre reklam så folk faktiskt kommer och i ärlighetens namn... lokalen Elite hotels... nje...
Vi drog iaf direkt till Heaven och vi var där ganska tidigt!
Men det var ändå i perfekt tid för det släntrade in folk hela tiden och det blev fullt!
Läste på facebook att det var över 400 personer där!
DJ:n var väl sådär... javisst, det var schlagerkväll å då ska det spelas schlager men allvarligt, det finns massor av schlagers och ändå lyckades dom spela vissa låtar flera gånger... aja, petitesser :D
Jag hade en inbillad förhoppning att vi ställde om klockan klockan 2 på natten vilket isåfall skulle innebära att vi fick en extra timme på dansgolvet men icke... det är tydligen 3 på natten man ställer om till kl 2... surt! Hahaha...
Störtskön kväll med störtsköna människor! Me Like!
Mötte föresten både en ninja, pirater, vampyrer... å en jävla älva med irriterande vingar...
Samt en massa andra roliga knasbollar!

Däremot ogillar jag skarpt att det var omöjligt att få tag på en taxi mitt i natten!
Ja, jag vet, lönehelg och partykväll samt Halloween... men 1½ timme.... puh!
Tur vi inte behövde stå ute och vänta iaf!

/Partymusen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar