måndag 3 oktober 2011

Heaven Neon Party!

I lördags var det Heaven igen!
Denna gång skulle det vara neon party!
Super rolig grej men de kanske skulle göra lite mer för att annonsera ut kvällens tema.
Såg inte mycket neonrelaterade grejjer under kvällen förutom en å annan liten bög som sprang runt med några glow- sticks och sken i lycka!
Vi fick armband när vi gick in som lös i neon färger oxå.
Jag hade, kvällen till ära tagit på mig en svart tröja med neonfärgade fläckar och band på... men jag var nog den enda neon personen där!
Dessutom stängde dom kl 1... vilken chock!
Dom sa inte ens varför... en kompis till mig kom in 00.40 och fick betala inträde för att dansa i knappt 20 min... galet dåligt!
Jag måste säga att det känns najs att jag börjar känna igen folket som går på Heaven nu och vissa verkar känna igen mig oxå och hejar eller nickar, vilket gör att jag känner lite att jag hör till på något knepigt å dumt sätt. Det känns bra iaf :D
Eftersom dom klaffade igen så himla tidigt så var vi ett litet gäng som drog iväg och satte oss på soldäcket framför slottet och delade på en flaska vin och bubblade... väldigt trevligt!
Detta var inte min bästa kväll på Heaven... jag ska erkänna att jag likt en tonåring inte hade någon koll på mitt alkohol intag i lördags och var nog lite för full... detta händer dock väldigt sällan!
Sist var jag 22 år tror jag... men jag vaknade på söndagen med en äkta bakis hjärna... det dunkade som faen... och jag var fortfarande redigt onykter när jag skulle hitta iväg till toaletten... Sen somnade jag om och det var skönt... vaknade 12.40... hahahaha.
Halva dagen borta!
Men vilken mysdag... bakisen till trots så hade jag det himlarns gottigt!
Bästa bakis medecinen var tydligen 2 st alvedon och några timmars sängaktiviteter och sedan var jag en ny människa igen :D

By the way... var inne på The New Yorker i fredags... dom har sjukt roliga trosor där *asg* jag köpte mig några stycken... härligt galna motiv och tryck!
Trosor behöver faktiskt inte vara så himlarns seriösa!

/Trosmusen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar